środa, 8 czerwca 2016

Do trzech razy sztuka

Dlaczego poprzedni blog usunąłem. Z prostych przyczyn. Czytała go moja najlepsza przyjaciółka, której zaczęło zwyczajnie odbijać. Usunąłem już dwa przez Baśkę. Kujonkę z naszej (kończącej się) klasy. Dobrze, że to już 3 klasa. Nie spodziewałem się, że ten trzeci raz będzie przez Emilkę. Na wczorajszej imprezie pokazała jakiegoś ulubionego bloga, którego dużo razy komentowała. Pomyślmy co się stanie jeśli Basi przyjdzie ochota poszperać po internecie. Znajdzie jej blog o byle gównie i mój właśnie o niej. Przez 5 miesięcy pisałem takie rzeczy, że z miejsca miałbym kłopoty. Czy do królowej ds. miłości (bo tak niedawno zacząłem ją nazywać) nie dociera co robi? Znalazła sobie chłopaka to innych ma w dupie. Ciekawe czy pomogłaby mi gdyby przez nią ktoś się dowiedział? Może w tym czasie bawiła by się w najlepsze ze swoim żołnierzykiem?
Ktoś pomyśli, że jestem zazdrosny. Szczerze? Nie chciałbym tak upierdliwej i nerwowej dziewczyny. Wszystko ostatnio jej nie pasuje. Nawet się do niej uśmiechnąć nie można bo od razu warczy: "z czego się cieszysz!?".
Denerwuje mnie to, iż cały czas o nim mówi. Nie ma sytuacji, której dobrym przykładem nie byłby on. Myśli, że jest dorosła... Kiedyś mi powiedziała, że ja nie jestem nawet w etapie dojrzewania bo nie mam swojej drugiej połówki.
Teraz pytanie: Wy macie swoją drugą połowę? Jak nie to mam przykrą wiadomość... do etapu dojrzewania jeszcze daleko...
Jak mnie to wkurzyło. Czy aby być dorosłym trzeba mieć dziewczynę!? Bo ja tu czegoś nie rozumiem! Chyba ona zatrzymała się w rozwoju na etapie marudnej siedmiolatki!
No... postanowiłem wytrwać w pokoju do końca roku szkolnego. Potem zobaczymy jak to będzie. Idziemy (na szczęście) do różnych liceów.
Jutro sprawdzian z biologii. Muszę się opanować i wziąć do roboty. Zobaczymy co przyniesie jutrzejszy dzień.

5 komentarzy:

  1. Wiesz co?
    Mogłeś zostawić tamtego bloga, tylko usunąć wszystkie stare posty o B. I pisać bardziej pozytywne rzeczy, tak dla przykrywki. Temat B. Po prostu odsunac. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że szybko mnie znalazłaś ;)
    Ta "długa nieobecność i przerwa" to dla przykrywki. Nie mogłem bo Emilka ma adres mojego starego (nieistniejącego już) bloga. Teraz mogę pisać co mi się podoba bez jej kontroli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chodzi mi, że na tym pisać, co chcesz,a na tamtym za słodko, żeby nie wiedziała o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha... Sorry nie zrozumiałem na początku.
      Nie umiał bym tak owijać w bawełnę. Wolę pisać tylko tutaj gdzie nikt mnie nie kontroluje i poucza, że nie tak się pisze posty.

      Usuń
  4. Cześć i czołem! :D Szkoda, że u mnie nie zostawiłeś linka do swojego nowego bloga. Trochę ubolewam z tego powodu, ale na szczęście Kasia mnie powiadomiła. Witam więc :D
    Propo wyższego.. Spoko XD Są co niektórzy tacy ludzie. Każdy ci powie, że to dziecinne xd W końcu, jak sam napisałeś, dojrzałość nie zależy od tego czy masz drugą połówkę. Mój 46-letni tata jest obecnie singlem. Co, też jest niedojrzały? No nie sądzę XD Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń