poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Morze kropel

Jeszcze ostatnie 2 dni na działce. Cały czas trzeba coś robić. Trawę kosiłem ze trzy razy przez ten czas jak tu siedzimy. Oprócz tego razem z tatą skończyliśmy wreszcie łazienkę. Dopiero wieczorami jest czas na odpoczynek. Załączam parę zdjęć ;).
Nie wiem jakim cudem hiacynt w stawku wypuścił kwiatka. Podobno kwitnie tylko w tropikach. 

Ten, kto pisał tą instrukcję montażu kabiny prysznicowej powinien wrócić się do szkoły.  "Dwuch" 

Burza przyszła w ciągu 5 minut. Czarne chmury zasłoniły niebo i nagle przyszła ściana wody.
Narazie nie miałem siły nic pisać ale wczoraj oglądnąłem wiadomości. Po wypowiedzi paru osób aż się we mnie zagotowało. Chodziło o temat uchodźców. Wypowiem się więc jak ja to widzę.

Ogólnie nie jestem rasistą ani narodowcem i bardzo denerwuje mnie postrzeganie ludzi ze względu na kolor ich skóry czy pochodzenie. Tak  samo wypowiedzi,  że Turcy to terroryści. Terroryści nie tylko są z Turcji. To tak jakby powiedzieć, że Polacy to Terroryści i mordercy bo jeden właśnie pochodził z Polski. Takie postrzeganie sprawy jest bardzo krzywdzące.
Nie mam nic przeciwko obcokrajowcom. W Polsce jest ich bardzo dużo i w ogóle mi to nie przeszkadza. Jednakże fakt, iż mielibyśmy przyjąć taką liczbę uchodźców jaką dyktują nam Niemcy jest absurdalny. Nie ukrywam - jest to trudny temat. Jesteśmy zbyt biednym państwem aby przyjąć tyle ludzi. Już pomijając fakt, że wśród uchodźców z łatwością mogą się też przedostać terroryści zastanówmy się ile Polaków nie ma gdzie mieszkać, nie ma pracy? My sami potrzebujemy pomocy, a mamy pomagać jeszcze innym? Jak już to powinniśmy im pomóc na miejscu, a nie tutaj. Jest to dla mnie nie do zrozumienia. Mam nadzieję, że nasz rząd podtrzyma dotychczasową opinię w tej sprawie i po prostu nie zgodzi się na takie warunki, które z resztą zakrawają na zwykły szantaż. Najbardziej denerwujaca jest bezradność i fakt, iż takie wypowiedzi jak ta to tylko kropla w morzu. Ale z drugiej strony "Czymże ono jest jak nie morzem kropel"...

2 komentarze:

  1. Z tego, co wiem to chyba ma być tak, że jak w jakimś już nie będzie można więcej uchodźców przyjąć to wtedy odsyłane jest do drugiego państwa, które MUSI ich przyjąć albo zapłacić karę. Tylko pytanie: a co jak w tym państwie już nie będzie można więcej ich przyjąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ta kara, którą pani Merkel wymyśliła to już w ogóle przechodzi ludzkie pojęcie. Poza tym chyba słyszałaś co Niemcy razem z Francją chcieli zrobić. Z UE zrobić superpaństwo, w którym oni by rządzili, a reszta państw miała by ich słychać nie posiadając swoich urzędów państwowych. Absurd! ŻADNE PAŃSTWO BY SIĘ NA TO NIE ZGODZIŁO A UNIA EUROPEJSKA ROZPADŁABY SIĘ NA DROBNY MAK! A ci ludzie nie znający się w ogóle na temacie nie powinni się wypowiadać bo tylko się ośmieszają. Szkoda gadać. Jak tylko to usłyszałem to w nocy nie mogłem spać.

      Usuń