piątek, 8 grudnia 2017

Kolejny upadek

Boję się
Kto wie czy dobrze to czy źle, że 
Boję się 
A może lęk przed krokiem złym ostrzegać ma 
Przed błędem mnie ochronić zmienić plan
Gdy los chce nam odebrać to co dał 
A w zamian dać samotność 

I dał mi los samotność. Znowu jestem sam. Kłótnia z Gabrysiem tym razem mnie doprowadziła do tego, że (przez przypadek w sumie)  napisałem do jego przyjaciela Michała. Okazało się, że jemu mówił zupełnie co innego niż mi i na odwrót. Cała nadzieja runęła niczym wielki domek z kart. Jedyne o czym teraz myślę to powiedzieć mu jakim jest draniem, że potrafił oszukiwać dwie osoby które podobno bardzo dużo dla niego znaczyły. Żal mi go bo ma naprawdę poważny problem ze sobą. Trzeba być naprawdę głupim żeby myśleć, iż w końcu nie dowiemy się prawdy... 
"Kłamstwo ma krótkie nogi"
Przysłowie które zawsze się sprawdza... Ciekaw jestem co on zamierzał osiągnąć... I dowiem się tego... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz